turister i stan?

 
Nya kjolen från Monki, t-shirt Cubus, halsband Astrid & Agnes - Guldsmeden.
 
På måndagar brukar jag åka och veckohandla på Ica. När jag ska svänga ner till parkeringen får jag stå och köa en stund för att det är så många bilar som ska dit före mig. Sen när jag kommer in på Ica är det helt galet mycket folk! Jag försöker snabba mig så gott det går, vanligtvis tar det en 20 minuter ungefär. Idag tog det 45 min! Lång kö till kassorna och så frågar en dam mig om jag är van vid den här affären... jo visst. Var är nötterna någonstans frågar hon. Haha undrar om jag såg ut som en van handlare, självsäker, hittar snabbt det jag letar efter liksom. Jag tror så.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0