Fullspäckad dag

Har hunnit med mycket idag känner jag! Ricky och jag började dagen med att plocka ner alla julsaker och städa hela huset. Sen blev det en promenad med Madde innan vi fick söndagsmiddag hos Lasse och Gittan. Vid klockan 18.00 var jag och Jill på spinning, herregud vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon. Innan spinningen var mamma hos oss en sväng och nu ikväll har vi haft finbesök i form av Madde och Ted. Jag har dessutom hunnit med att baka knäckebröd.

Igår efter jobbet åkte jag, Ricky och Pär till Linköping för att byta lite grejer, på Ikea bland annat. Blev inte så glad när byrån vi skulle byta till inte fanns i lager, typiskt när man åker dit bara för att byta den typ. Men vi fick med oss lite annat hem istället, varsin Yucca-palm bland annat. När vi kom hem hämtade vi upp Jill och körde bilen i biltvätten. Jill och jag satt kvar inne i bilen under tiden och var lyriska som små barn. Haha. Sen blev det bio, Jack Reacher.

I fredags när vi firade vår fyraårsdag åt vi mat på Brygghuset, alltid lika gott!



//mli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0