Ett år äldre

Nu kan det räcka kan jag känna, tack men det blir bra så, 26, inte mer liksom. Vi får väl se om jag fyller år nästa år också...

Annars har jag jobbat idag, kul att slå in paket till andra när man fyller år känner jag.

Vid 17.00 kom våra gäster för kvällen, det vill säga mamma, Hans, Jocke, Gittan och Lasse. Vi bjöd på baconlindad kyckling med ugnsbakade rotfrukter till varmrätt och pannacotta med hallon till efterrätt.

Jag fick en massa fina presenter också! Av Ricky fick jag en eltandborste och pengar till sminket från Mary K. Av mamma och dom fick jag blommor, en skål, en träningsbh, akvarellfärger och dukar. Av Lasse och Gittan fick jag en bricka och tallrikar. Tack så mycket!!
Och tack för alla sms, samtal och facebookgratulationer <3


//mli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0