Så typiskt

Jag beställde ju en fin långklänning för 100kr från Nelly förra veckan. Fick ett mail där det stod att den var restnoterad, jaha tänkte jag, hoppas den kommer senare då. Men nej, det kom ett mail till där det stod att den hade utgått pga lagersaldofel. Va fan, tänkte jag, så gick jag in på Nellys hemsida och tittade, där fanns klänningen till ordinare pris 699, och i min storlek dessutom. Då skrev jag ett mail och frågade om de kunde skicka klänningen nu då när den fanns i lager.
 
Fick svaret: Beklagar att vi inte kunde skicka ut din beställda klänning. Tyvärr verkar det ha blivit fel i vårt lagersaldo och därför kunde inte den bli utskickad till dig. Du är välkommen att göra en ny order på den om du fortfarande önskar den, men tyvärr kan jag inte justera priset. Beklagar!
 
Kul. Då blir man jätteglad. verkligen.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0