Härliga sol

Vilken energi jag får av solen! Tog en löprunda ute i det härliga vädret förut och det var såå skönt. Gittan, Lasse, Johan och Emelie åker till Thailand i veckan som kommer men vi följer inte med den här gången. Ååå vad jag vill följa med!! Men det får bli en annan gång, vi har pratat om USA med Johan och Emelie nästa sommar, vore grymt att åka dit känner jag.
 
Igår hade vi Mellomys med Jill, Pär och Emilia här hemma. Sen såg vi på Hachiko -  en vän för livet. Jag som är så blödig tjöt ju flera gånger, så söt hund! På dagen jobbade jag och efter jobbet åt vi hemmagjord pizza hemma hos mamma.
 
Snart ska vi på middag hemma hos Lasse och Gittan sen får vi se om det blir hockey för min del eller något annat.
 
Tröja Cubus, klänning Gina Tricot.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0