Brudhäng

Bilder från när jag, Vickan och Jill var på pumpen.
 
Jag hade på mig mina skinnshorts från Cubus och toppen från Vero Moda.
 
Puss!
 
Jill bjöd på Jello-shots!!
 
Finingar!
 
<3
 
Jag och Vickan!
 
Snyggt!
 
 
 
Jillan drog av en truddelutt innan vi åkte till Pumpen.
 
Redo!
 
 
Ricky fick köra på oss.
 
Happy!
 
På Pumpen träffade vi Danny som vi gick tillsammans med i högstadiet.
 
Han bjöd på drinkar!
 
Jag och Jill!
 
Skål!
 
Tack brudar för en grymt rolig kväll!! Får vi göra om snart igen <3
 
 
//mli

Kommentarer
Postat av: Vickan

Härliga kort på oss :)))

2013-02-10 @ 14:01:51
URL: http://vickizzen.blogspot.com
Postat av: Emelie

Ja, härliga bilder från en grym kväll! :D

2013-02-10 @ 20:46:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0