v.30

Hemkommen från en mycket trevlig kväll hos Jillan. Hon bjöd mig och Camilla på goda drinkar, frukt och kex. Vi pratade om året som gått och det kommande året. 



Drog änglakort för 2014 också, här är mina, spännande ju!

Annars har jag jobbat idag, tanken var att jag skulle va kvar till 12 typ. Jag gick hem halv fyra, det var så mycket att göra och mycket folk. Hade ju inte med någon mat så jag var vrålhungrig när jag slutade. Så Ricky och jag åt thaimat på restaurangen vid systemet, Lotus nånting, så gott!


Är nu i vecka 30 och jag mår fint. Börjar känna mig lite klumpigare bara, men det är väl inte så konstigt. 

Igår städade vi huset och Ricky och Lasse höll på i barnrummet. Så kom mamma och Hans på lite fika. På kvällen hade vi filmmys med fruktsallad hos oss tillsammans med Jill, Camilla, Ludde, Malle och Simon. Är så glad att jag har så fina vänner!


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0