Mellandagarna

Dagarna rullar på här för fullt. Även att man är ledig fylls dagarna på med aktiviteter och annat. På juldagen efter middagen åkte jag hem till Jill och Lollo en stund och sen när Emma kom åkte vi till Björn. 


Jill Lollo Emma och jag.

När de andra gick till mässhallarna åkte vi hemåt. På annandagen gick Emma och jag på stan och fyndade, jag hittade två tröjor. Sen åt vi mat hos Lasse och Gittan och på kvällen hängde vi hos oss. Emelie och jag tittade på film medans grabbarna spelade tv-spel. Sen såg vi på The Impossible tillsammans, tyckte filmen var bra men väldigt sorglig och jobbig. 

Igår var vi hemma hos Vickan, Mogge, Nova och Ella på fika. Så ringde Emma och sa att hon var i Vimmerby så vi tog en runda på stan tillsammans. 
Sen åt vi mat hos Lasse och Gittan igen, spelade spel och fikade. På kvällen såg vi på Victoria Secret fashion show tillsammans med Jill, Björn, Stina, Pär och Emilia. 

Idag var vi bjudna hem till Emil Frida Pixie och Zoey på fika. Nu sitter vi hemma hos Lasse och Gittan allihop och tittar på hockey. Sen ska vi käka här och ha det gött tillsammans. Får passa på att umgås med Emelie och Johan för imorgon åker de hem igen :(

Har ringt och bokat bord på Sweet chili på nyårsafton, vi är ett gäng som ska käka 3rätters där och sen fira in det nya året!

Hoppas ni har en fin helg!


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0