Im back

Har visst varit lite tyst här några dagar, sorry! Har inte hunnit med att bogga helt enkelt. Skrev ju i förra inlägget att jag satsade på att må bättre nästa dag, vilket jag även gjorde, så det kändes skönt.
 
Nu ska vi se vad som har hänt sedan senast jag skrev. I onsdags var jag på teatern, känns så tråkigt att jag inte ska vara med och spela upp pjäsen men det är ändå så roligt att vara med och leka.
 
I torsdags var vi på bio med Camilla och Ludde, vi såg Hobbit 2.
 
Igår var jag ledig, började med att städa här hemma, sen tog jag en lunch med Gittan. Runt fyratiden åkte jag, Ricky, Björn och Stina till Västervik för att gå på julbord med Imtech, företaget som Ricky och Björn jobbar på. De bjöd oss även på en hotellnatt vilket kändes väldigt lyxigt och skönt.
 
Idag fortsatte jag med städandet och slog in julklapparna. Så kom Vickan och Samuel på lite fika, var så kul att ses igen! Annars har vi tagit det lugnt här hemma, imorgon blir det jobb för min del.
 
Sjal och skärp oldies, tröja Cubus, gravidleggings H&M.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0