Min helg

Så har helgen snart tagit slut. I fredags var Emilia och Pär hos oss, vi käkade Toast skagen och tittade på film.
 
I lördags var Ricky och jag en sväng på stan, jag fyndade två par vita skor för 100kr styck. Jag hann även med att ta en fika med Jill innan vi skulle på Ted och Sannas 30/25-årsfest.
 
Här hemma har det varit en slappdag annars, vi var och käkade hos Lasse och Gittan förut.
 
Såhär såg jag ut igår.
 
Ted Felix och Sanna hälsar alla välkomna :)
 
Maria, Felix och Anna.
 
Madde sjöng några låtar.
 
Jag var med på Dont stop believing.
 
Tipspromenad.
 
Efterrätt!
 
Vi var ca 90 stycken!
 
Anna och Madde.
 
Johanna och Martin.
 
Ricky ser cool ut.. ;)
 
Dirty covers spelade för oss.
 
Anna och Tommy.
 
Den här bilden får avsluta en kul och trevlig kväll! Tack Sanna, Ted och alla ni andra som var där :)
 
 
//mli

Kommentarer
Postat av: sanna

Tack själva :D

2013-08-26 @ 12:51:44
URL: http://makemedangerous.blogg.se
Postat av: sanna

Tack själva :D

2013-08-26 @ 12:51:44
URL: http://makemedangerous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0