Bröllop

Första helgen på semestern fick vi äran att vara Rickards och Matildas vittnen då de gifte sig den 27/7.
 
Buketten.
 
Redo för att säga "ja".
 
 
Kyssen.
 
 
 
 
<3
 
 
Nu heter de Jonsson alla tre!
 
Ringarna.
 
Vi överraskade med bubbel och en fotobok efteråt.
 
Ricky agerade chaufför och jag fotograf.
 
Finaste paret!
 
Herr och Fru Jonsson.
 
 
 
 
 
 
 
<3
 
En till överraskning som Ricky fixade upp till deras rum. Vi bodde på Halltorps gästgiveri på Öland.
 
Vi firade ordentligt med skumpa hela dagen!
 
Det fanns ett litet spa på Hotellet.
 
Kallbad också.
 
Man kunde bada med pingviner...
 
Skål!
 
 
Vi åt supergod mat, trerätters. Min förrätt räksoppa.
 
På menyn stod det något med pommes, och det var jag ju sugen på. När servitrisen kommer med en speciell sked och säger "det var här det var musslor va?" Blev jag lite förvirrad och bara "jaaha.." Sen kommer det här stora fatet med musslor in, jag har aldrig ätit det innan så jag var lite skeptisk först men när jag väl smakade det var det hur gott som helst! Tur i oturen kan man väl säga.
 
Efterrätten creme brulé.
 
 
 
Så firade grabbarna med varsin cigarr innan vi somnade gott.
 
 
 
Återigen, tack fina och underbara ni för att vi fick vara med och dela er dag!
All kärlek till er <3
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0