Lördagen på mässan

Veronicas och mitt rum.
 
Duschen :P
 
Jag.
 
De hade modevisning både av kläder och smycken som jag satt bänkad framför ;)
Enchanting days
Kavaj Säby, byxor BikBok, topp Amarican Apparel, skor Donna Girl.
Dragon Empire.
Smycken Björg, jumpsuit Zara, skor Tiamo/Scorett.
Klocka och smycken Guess, klänning Sabina and Friends.
Smart Nouveau.
Klänning vintage, skor Tamaris.
White Wedding.
Smycken Rosin, klänning Sabina and Friends.
Klänning Twink, skor Donna Girl.
På kvällen var det dags att klä upp sig.
Jag hade en ny klänning från Chicy och skor från Downstairs, smycken från Thomas Sabo.
Snygga Veronica!
Berns.
Monicorna!
Malin och jag :)
Haha bara jag som är med eller?
Vi var en 450 pers tror jag!
Värdarna för kvällen; Chris och Anna-Lena.
Förrätt.
Birgitta och Monica!
Varmrätt.
Efterrätt.
Så var det dags för den hemlige gästen att komma, och det var Andreas Johnsson!
 
Vi hade mycket bra platser!
Haha! Anders och Ulrika.
Redo för dans!
 
 
 
 
Avslutar med en fin bild på en gudomlig klänning som jag fotade på söndagen på mässan!
 
Tack världens bästa kollegor för en trevlig och rolig helg!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0