Fredagen på mässan

Är helt slut, har klippt gräset, hah!
Här kommer bilder från förra helgen då vi var på mässa i Stockholm.
 
Dem här busarna åkte jag med :) Monica, Herbert och Veronica.
 
Vi spelade lite roulette :P
 

Och vi vann varsin supersnygg klockradio!

Pandoras fina monter!
 
En god jordgubbsmojito.
 
Skål!
Så var vi på Efva Attlings visning av hennes nya smycken. Allt på bordet var dögott!
 
Mums!
 
Hon hade gjort ett samarbete med Mattias Edwall som är fotograf.
Superfina bilder och smycken!
Efva :)
 
Här är de!
 
 
Niklas Strömstedt spelade och sjöng.
Det finns bara en av mig och det är jag...sjöng de så jag fick gåshud!
 
Jag, Efvas son Simon och Veronica.
 

Smile!
 
Hej!
 
Såhär såg jag ut.
 
 
//mli

Kommentarer
Postat av: Cilla

Det ser ut som en helt underbar kväll och mässa. Och så coolt att få träffa Efva! Puss

2012-09-06 @ 21:45:40
URL: http://lovedanceandlipstick.blogspot.com
Postat av: Emelie

Det var en underbar kväll! Ja hon är asball :) Puss

2012-09-08 @ 21:01:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0