Ensam?

Den här helgen är jag ensam hemma för Ricky är i Stockholm, då undrar ju ni hur jag klarar detta? Jo men det går bra, lite ensamt är det ju men igår hade jag en dejt med Jill. Var alldeles för länge sedan vi sågs, vi åt på kinan och såg på Bridesmaids och hade det hur mys som helst!
 
Idag har jag jobbat och efter det vankades det middag hos bästa mamma! Efter det rensade jag massa i trädgården, fick finbesök av Madde och nu gör jag knäckebröd medans jag väntar på Camilla. Jag har det med andra ord hur bra som helst, men jag saknar min Ricky massor!!
 
Vinröd tröja från CiaoBella (sisterspoint), byxor Lindex, skor Converse.
 
 
//mli

Kommentarer
Postat av: Johan

Snygg klädsel.

2012-09-16 @ 00:41:45
URL: http://soulreggaeochfotboll.devote.se
Postat av: Emelie

Tack :)

2012-09-17 @ 20:40:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0