Det var den helgen

Helgen börjar lida mot sitt slut men den här söndagen är inte lika ångestfylld som den ibland annars kan vara, jag har nämligen något roligt att se fram emot. På torsdag åker jag, Emelie och Cilla till London och stannar till söndag. Kommer bli grymt!!
 
Fredagen spenderade jag med kära gänget här hemma. Vi körde charader och hade det hur trevligt som helst! Bilder kommer ;)
 
På lördagen tog jag, Camilla och Jill en sväng på stan och fikade.
 
Sen tog jag tag i min Walk-in-closet så nu är den snart klar, sen åt vi middag hos mamma.
 
My darlings!
 

Ordning och reda.
 
Maja.
 
Idag åkte jag, Ricky och Gittan till Linköping. Vi var på Ikea och köpte kuddar och täcke till vår nya säng som kommer hem på tisdag. Så var vi på Biltema och vet ni vad? Jag fick en ny cykel av Ricky!! Hur snäll är inte han då? Världens snällaste!! Så har jag fixat lite i trädgården och i växthuset, där mina tomater äntligen blivit röda!
 
 
Vi avslutade helgen hos Gittan och Lasse med god mat!
Hoppas er helg har varit bra!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0