Sen middag

Sådär ja, då har jag ätit kvällsmat klockan 21.30. Sent tänker ni. Jo ja men går man upp klockan 8.00 och kommer hem klockan 20.00 blir det sent att börja med maten. Har varit och tränat på Friskis ikväll också.
 
Jag var ju som sagt på föreläsning som handlade om vad vi stoppar i oss och jag har verkligen tagit till mig det, jag försöker att äta så rent och bra som jag kan helt enkelt. Till frukost blev det äppeljuice, ett ägg och kesellafluff som Cilla har lärt mig att göra. Man vispar en äggvita tills det blir vitt skum och sen häller man i kvarg och vad man vill ha i. Jag hade i hallon och sen vispar man ihop det också. Sen hade jag på linfrön och hallon på, mumma!
 
Till lunch blev det spagetti och köttfärssås och nu på kvällen gjorde vi kycklinggryta och ris.
 
 
//mli
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0