Helgskoj

Helgen har tillbringats tillsammans med fina vänner!
 
På fredagen var vi hemma hos oss, först käkade jag Jill och Johanna pizza och sen hämtade vi upp Stina. Och det visade sig att Stina bor i min mormor och morfars gamla hus. Vad är oddsen på det liksom? Fick gå in och titta och se hur det ser ut där inne nu. De har gjort om en hel del men jag kände ju ändå igen mig såklart, alla minnen jag har därifrån, tillbringade mycket tid där under min uppväxt.
 
Sen kom grabbarna hem från hockeyn och vi spelade spel och grattade Stina och Johanna som har fyllt år.
 
:)
 
 
 
På lördagen jobbade jag till två och sen kom mamma, Hans och Jocke förbi på lite fika.
 
Sen hade vi bestämt träff hos oss innan vi skulle till Bryggan.
 
Haha!
 
Johanna och jag!
 
Stiligt! Jocke, Pajen, Ricky och Danne.
 
Så firade vi Jill som fyllt år.
 
 
Ricky och Erik.
 
 
Syskonen.
 
<3
 
Jill med sin fina pussmun-ring från Thomas Sabo.
 
Min är också från Sabo.
 
 
Fin bild tagen av Erik.
 
 
Erik och Jill.
 
 
Johanna och Daniel.
 
Mat.
 
Sen fick vi matkoma och hamnade i soffan med Buzz.
 
Idag har Ricky och jag kollat på serier, Revolution och Sons of Anarchy. Så fick vi söndagsmiddag hemma hos Lasse och Gittan, Johan var också hemma och han hade gjort en god ratatouille. Sen kom Johanna, Danne, Pajen och Jocke förbi och hjälpte oss att flytta ner ett akvarium i källaren innan de åkte hem, tack för hjälpen hörrni!

Tack alla för en himla trevlig helg!
Tiden går så fort när man har roligt ju.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0