Svenska hus maffian

Vilken helg säger jag bara! I fredags tog jag, Ricky x2, Matilda, Pär, Emilia, Stina och Björn minibussen till Stockholm. När vi väl var framme vid övernattnigs-lägenheten som några av oss skulle bo i bodde det redan någon där. Lite snopna irrade vi runt efter en parkeringsplats innan vi äntligen kom hem till Johan och Emelie där vi andra skulle bo. Vi gick till en indisk restaurang för att käka och dit kom även Danne och Johanna lite senare. Så småningom löste sig allt och vi somnade gott.

Lördagen började bra med en galet god brunch sen gick vi en runda på stan. Matilda, Johanna och jag köpte varsin SHM-tröja. Sen gjorde vi i ordning oss och peppade inför spelningen.

Vi tog bussen så långt det gick, sen fick vi gå en bit till Friends arena. Alla hade inte samma gate att gå in genom så vi fick mötas upp där inne men det gick bra. Det var ju några fler än oss som var där om man säger så. Sen satte de igång och de bjöd på en grym show med ljuseffekter, konfetti, ballonger och bra musik såklart. När det var slut gick vi hem hela vägen, typ en halvmil!

Idag har vi mest slappat innan det var dags för hemfärd.

Tack världens finaste vänner för en oförglömlig helg!


//mli


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina bilder!!puss

2012-11-25 @ 21:17:49
Postat av: Cilla

Det ser ut som att ni hade en väldigt rolig kväll. Jag önskar att jag hade varit med :) Och jag vet någon som tyckte att det var lite tomt att inte ha med sin "tjej". Gulle! Puss gumman

2012-11-26 @ 09:44:09
URL: http://lovedanceandlipstick.blogspot.com
Postat av: Mli

Emelie: fina vänner <3 puss
Cilla: Ja det hade vi verkligen! Saknade dig <3 åh gulligt! Puss finis

2012-11-26 @ 20:16:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0