Filmkväll

Jag, Camilla och Jill myste ner oss i soffan framför Twilight ikväll. På lördag åker vi tillsammans med Matilda till Malle i Linköping för att umgås och se på den sista filmen.

Såg ett avsnitt imorse också medan jag åt frukost.

När jag kom hem från jobbet hämtade jag mitt svarta sminkbord i garaget som jag trodde var torrt och ställde det på min vita heltäckningsmatta.
Hur smart?
Jag kollade faktiskt om färgen hade torkat och det hade den! Men jag kände ju inte under benen.. Det störiga var att jag tänkte innan att jag kanske borde lägga tidningspapper under IFALL liksom. Åå, jag blir så trött.
Ricky fick nästan bort allt i alla fall som tur är. Vad skulle jag göra utan dig Älsko?


//Mli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0