Fiasko blev succé

Ni kanske undrar hur det gick med uppdateringen? Hade skrivit ett långt inlägg men det försvann på något lustigt vänster tyvärr. Men när Ricky åkte till jobbet, morgonen efter att jag gjort en kopia på allt jag har i telefonen under natten, gick jag upp och upptaterade telefonen. Det tog sin lilla tid så jag sov en timma till och eftersom jag inte kunde använda telefonen som väckning fick jag sätta alarmet på en vanlig analog väckarklocka. Jag vaknade upp ur en hemsk mardröm där Ricky var otrogen..hu! Så skulle jag se hur det hade gått med mobilen, jo men den var uppdaterad, bra tänkte jag. Så skulle jag då återskapa allt igen och det tog också sin lilla tid men så plötsligt kom det där äckliga meddelandet upp på skärmen.
 
"Kunde inte återskapa bla bla bla..."
 
Jag blev alldeles kallsvettig och fick panik, det här får inte hända tänkte jag. Men jag tog mig samman och provade igen medans jag försökte skölja av mig paniken och tårarna i duschen. När jag tittade på skärmen igen kom samma meddelande upp men jag är inte den typen som ger upp så jag försökte igen. Allt fick stå på för jag var tvungen att åka till jobbet och jag skickade ett meddelande på facebook till Ricky att han gärna fick försöka få det att fungera när han kom hem.
 
Senare ringer det på jobbet från mitt telefonnummer och Ricky kunde meddela att mina 2641 bilder nu fanns på mobilen och att alla sms och kontakter också fanns kvar. Thank god och tack fina Älsko för att du hjälpte mig!
 
I fredags var Camilla och Ludde här, vi såg på film och drack glögg. Igår åt vi trerätters här hemma tillsammans med Pär och Emilia. Det blev räkcocktail till förrätt, fläskfilé och potatisgratäng till varmrätt och marängsviss till efterrätt. Hela lördagen krattade jag och Ricky löv, herregud vad mycket löv det var! Har träningsvärk i ryggen nu bara för det. Lasse och Gittan var hos oss en sväng på fika igår också.
 
Evighetsgöra.
 
Mammas chokladbollar är så goda!
 
Idag var jag på hudparty hos Ally, vi fick prova massa hudvårdsprodukter från Mary Key och Ally bjöd på god fika. Efter det kom Madde förbi på lite käk och sen gick vi upp till mamma en stund. Jag har även hunnit med att slipa mitt bord som jag köpte på second hand, nu ska det bara målas också.
 
Hoppas ni har haft en fin helg!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0