Last weekend

Förra helgens bilder:

På fredagen firede vi ju Becca som fyllt 25år.


Camilla och Becca.


Hon bjöd på god mat!


Och god efterrätt!


Camilli :)


Ally körde på coola stilen ;)


Jesse och Johanna.

Tack Becca för all god mat och för en trevlig kväll!

På lördagen åkte jag och Jill på Kosläpp.


Jill och kossorna :)


Vi gick tipspromenad.


Sötiskalven.


Pip pip pip!


Ståtlig värre.


Första kossan ute..


Glädjeskutt!



Sen var det dags för helgens andra 25-årsfest, nämligen Maddes.


Svart och med rosa detaljer kände jag mig redo för fest!


Min snygga kille ;)


Fina Madde som för dagen var flygvärdinna ;)


Mamma och Hans var också med på festen.


Camilla och jag.


Innan man fick komma in behövde man gå igenom säkerhetskontrollen..


Martin och Johanna :)


Jill och Camilla :)


Vi.


Anna höll ett fint tal till Madelen, det gjorde även Monica.


Vi lekte lekar!


Oskarshamnsbandet rockade fett ;)


Min mamma är söt!


Madde Tomas och Anna skakar loss på dansgolvet.


Mor och dotter-dans.


Tack gull för en trevlig kväll!!


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0