Mycket gjort

Har haft en väldigt produktiv söndag, minst sagt!
Ricky och jag började dagen med att rensa ogräs och snygga till i trädgården och vid våran mur. Så kom Jill förbi med glass och sen hjälpte hon till med rensningen en stund. Sen har jag fortsatt med att fixa här hemma, strukit och lagt upp gardiner samt satt upp dem. Innan jag satte mig här vid datorn saltade jag plattorna framför huset och på baksidan och sen vattnade så det inte ska komma mer ogräs. Hoppas det hjälper!

Igår hade Madde 25-årsfest i Folkets Park, ska visa bilder från festen en annan dag.


Mintgrön tröja från Cubus, t-shirt Lindex, byxor Cubus, skor Downstairs, örhängen Efva Attling.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0