Oh my

Vilken kväll det var igår, herrejisses! Vi firade Danne som fyllt år, åt grillat och festade loss. De sista gick hem runt 3.00 tror jag. Tack alla fina som var här, det får vi göra om ;)

Ska visa er bilder någon annan dag.

I fredags bjöd vi Jocke, Maria, Isabell, Stella och Hilma på mat. Grillat blev det då också med äppelpaj till efterrätt. Maria jobbade sin sista dag i fredags på Guldsmeden och ska börja på Roxx på måndag, kommer bli väldigt tråkigt utan henne känner jag.

Idag har vi latat oss i solen en stund med Camilla, sen kom Danne och Johanna på lite fika förut. Det blev rabarberpaj med rabarber från vårt land ;) Vi får se vad som händer ikväll, någon film kanske.


Tröja Cubus, byxor Lindex, skor Downstairs.


//mli

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

enkel men superfin outfit! byxorna är så jäkla snygga! :)

2012-05-13 @ 18:43:34
URL: http://ellinorak.com
Postat av: Emelie

Tack! Jag älskar mina byxor, används flitigt vill jag lova :P från Lindex barnavdelning.

2012-05-14 @ 20:32:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0