Påskbildbomb

Tänkte bjuda på bilder från påskhelgen, lite sent jag vet.

På långfredagen var vi på fest hos Pär.


Hade på mig en svart virkad topp från Thailand, gamla brallor från crocker, skor från Nelly.


Jill och Johanna.


Linda-Marie och Camilla.


Jag och Robert.


<3


Fina paret!


Dans!!


Jill, Danne, Johanna och jag.

På påskafton var det släktträff i Tuna.


Ricky och jag.


Några av kusinerna.


Hoppbild blev det också.


Sen åkte vi vidare till Lasse och Gittan där vi äter påskmiddag varje år med släkten.
Senare på kvällen var vi hos oss och gjorde bus.


Tre apor?


Det dansades en del.


Konster gjordes det också.


Mer konster.


Fråga mig inte...


Pardans?


Puss i Påsk.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0