WIC

Ikväll har vi varit en sväng hos mamma och innan vi åkte hem igen åkte vi och tittade lite i vårt blivande hem. Åh jag längtar som en tok nu tills vi ska flytta!

Nämnde jag att jag får en walk-in-closet...? Det rummet är dessutom större än jag först trodde! Tror ni det sitter en överlycklig Emelie här nu? O ja.

Kanske kan bli något sådant:

Länk


Eller såhär:


Länk

Vill ha en fin kristallkrona och en såndär sittsak, det ska vara en lyxig känsla när man "kliver in". Har även lite andra idéer som jag ska fila lite på.


//mli

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är inte ett dugg avundsjuk=)

2012-03-02 @ 21:58:59
URL: http://emeliesa.blogspot.com
Postat av: Emelie

Du får komma och leka i min när du vill ;)

2012-03-03 @ 15:25:41
Postat av: Cilla

Jag är inte heller ett dugg avis ;)

2012-03-04 @ 12:50:02
URL: http://lovedanceandlipstick.blogspot.com
Postat av: Emelie

Cilla du är så välkommen du också ;)

2012-03-05 @ 21:32:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0