Levels

Sitter och kollar runt på nätet efter bilder och ispiration till min walk in closet. Har ni någon koll på bra sidor eller egna tips som ni vill dela med er av? Just nu är jag inne på styleroom.se och kikar.

Blev ju som sagt en lugn kväll igår med vänner och film. Idag har vi myst i soffan och varit på middag hos Lasse och Gittan. Jag hann med lite städning på förmiddagen också, skönt.

Här kommer lite bilder från förra helgen då vi firade Björn:


Vi åt mat på Brygghuset.


Fina Camilla.


Hunken Pär ;)


Min hunk och jag <3


Stina och Björn :)


Danne och Johanna :)


Stiligt!


Björn med sina fina benskydd som han fick av oss i present :P


Så var grabbarna på G!


Hehe.


Sen gick vi till Köket och då passade vi brudar på att dansa loss!


Min man han kan han ;)


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0