Black and pink

Vi väcktes av att Ricky fick ett sms igår runt halv nio så istället för att ta en lång sovmorgon bestämde vi oss för att gå upp lite skapligt. Jag hann med en massa saker, bland annat en löprunda innan det var dags att göra sig iordning för kvällens fest i Hultsfred. Nämligen Angelicas och Simons 25+25årsfest!

Idag sov vi lite längre, men jag vill ta till vara på helgen och känner att den försvinner så snabbt om man sover för länge. Men samtidigt älskar jag att sova ;)

Camilla och jag tog en promenad på förmiddagen och för en stund sedan kom Ricky och jag hem från söndagsmiddagen hos mamma. Annars har det varit lugnt här hemma. Varför går helgen så snabbt?


Linne gammalt, byxor Lindex.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0