SEMESTER

Imorgon är det måndag, men jag ska INTE jobba för jag har semester! Kan ni tänka er?! Så. underbart. skönt.
 
Igår efter att jag hade jobbat tog jag, Camilla och Jill tåget ner till Matilda i Kalmar. Vi satte oss vid vattnet och åt en sen lunch innan vi åkte hem till Matilda. Så åkte vi och handlade mat som vi lagade senare på kvällen, blev hur gott som helst. Gjorde iordning oss för en utekväll men vi hade det så himlans trevligt i köket så vi stannade där ända tills vi blev sömniga. Idag hann vi med en kort shoppingrunda innan tåget rullade hemåt igen.
 
 
Jill med all mat :)
Camilla och Matilda :)
Tasseman.
Iris.
Dags för mat!
 
Tasseman passade på att "låna" min plats ;)
 
 
 
 
 
Vi shottade i äggkoppar :P skålade för framtiden, vänskap och annat fint!
 
 
Tack mina fina flickor för en supertrevlig helg och tack Matilda för att vi fick komma! <3
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0