Nyårsafton

Vilken kväll vi hade igår!


Såhär såg jag och Ricky ut.


Fina Camilla som fyllde 23 år!


Vi mellanlandade hos Pär en sväng innan vi gick till Sweet Chili.
Förrätten var en god toast skagen.


Vi var 17 stycken i vårt sällskap!


Sötnosar!


Huvudrätten var baconlindad fläskfilé med grönsaker och klyftpotatis, helt okej.


Chokladkaka med grädde och bär till efterrätt!


Finingarna Cilla och Jennifer!


Jag och snyggEmma.


Ricky körde lite moves ;)


Fina flickor :)


Party!


Tjusigt!


Joakim, Johanna, Michaela och Pajen :)


Stiligt grabbar!


Jag och Jill!


Snygging!


Dekadansen :P


Så var vi igång!


Skål!


Pajen och Johanna.


<3


Go brudar!!


Jill och Danne.


<3


Smile!


Så var klockan fem i tolv.


GOTT NYTT ÅR!


Gänget utanför vårt "hus".


Skumpa såklart!


Cilla, jag, Matilda och Camilla skålar för fullt.


<3


Traditionsbilden ;)


Ricken och Matilda ville också pussas ;)


Johanna och Danne också ;)


:)


Danne och Per.


Finingar!


Skål Älsko!


Mys!


Mera mys!!


Sedan gick vi in i värmen för att forstätta fira det nya året.


Det spilldes lite här och var men vad gör det när man har så roligt? :P


Stina och Björn :)



Tack alla ni som gjorde nyårsfirandet hemma hos oss så fantastiskt bra!
Ni är bäst <3


//mli

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ååååå! Jag blir helt glad av det här inlägget! Huuuur sjukt kul hade vi inte? Å va snygga vi alla var!

Tack för en toppenkväll :)

2012-01-02 @ 14:41:49
URL: http://yenniifer.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Ja med! :) Tack själv, får dra ihop nåt snart igen ju ;)

2012-01-02 @ 21:26:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0