1 vecka kvar

Nu är det nära. Om en vecka åker vi till Thailand och det ska bli så jäkla skönt!
Ska börja packa lite smått nu tror jag, kan ta en stund innan jag är klar och känner att jag fått med allt... och lite till vill säga.

Igår spelade jag bowling och åt mat med mina fina vänner.


Jag och Madde.


Pär och Björn.


Ted och Madde.


Jag och Jill.


Emma och Madde.


Björn.


<3


Jills och min väska. Fick min i present av Lasse och Gittan, cool ju!


Min fining!


Så åt vi på kinan.


Jag tog buffén där man själv får gå och plocka mat som de sedan tillagar åt en.


Kul hade vi och jag tackar alla för en suverän kväll!

Nu: film.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0