Måndag

Fast att sängen var hur skön och varm som helst tvingade jag mig upp för ett träningspass. Som alltid kändes det superskönt efteråt och precis till frukosten var klar kom min älskling hem. Det är så mysigt när han kommer hem och äter frukost med mig! Sen fick jag skjuts till jobbet och efter jobbet hämtade han mig. Så åkte vi och handlade på hemvägen och lagade mat tillsammans. Precis allt sånt där som man ibland tar för givet är ju bara för jävla härligt!
 
 
 
Har gjort de där goda knäckebröden igen, de står och frasar till sig i ugnen. Nu ringde visst klockan, bäst jag går upp och tittar till dem!
 
Såg en snygg tjej på tv förut me, Emilia var ju med i Projekt Runway!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0