Guld

Ikväll har jag varit hemma hos Cilla på spa-kväll ala Mary Key! Vi fick sitta med fötterna i ett fotbad och testa en hel del produkter. Så himla mysigt och trevligt vi hade det! Ett nagellack och en hemlig julklapp fick följa med mig hem. Provade nagellacket, som är ett kombinerat bas och topp-lack, redan ikväll och det var kanoners! Så bokade jag även in en kväll hos mig i januari.

Fick bli guldnaglar den här gången för imorgon har vi Guldfest på jobbet, det är nämligen Pandoradag!!


//mli


Kommentarer
Postat av: Cilla

Så himla mysigt vi hade det :) På jullovet tycker jag att vi träffas hos varandra och gör en spakväll på egen hand. Jag köpte ju en del produkter vi kan använda. Hoppas att pandoradagen blir bra idag :) (jag kanske borde komma in och lägga undan något till Bettis...) Puss å kram <3

2012-12-05 @ 10:17:31
URL: http://lovedanceandlipstick.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja verkligen! det får vi ta och göra ;) Det gick bra men på grund av vädret var det säkert många som stannade hemma idag tyvärr. Puss och kram <3

2012-12-05 @ 20:16:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0