Orutinerad?

Har ju börjat cykla till jobbet (applåder?) eftersom vi bor lite längre från stan nu. Egentligen tar det inte jättlång tid, innan gick jag på 5 minuter nu cyklar jag på 10. Men än så länge känner jag mig en aning ny i gemet.

- Jag har ingen bra jacka för att cykla i regn eller snö. Behöver köpa ny jacka.

- Jag har ingen ringklocka, så jag får ropa Ho ho! eller vissla typ. Har inte provat än men ändå. Behöver köpa ringklocka.

- Igår när jag skulle cykla hem var min sadel blöt, som tur var hade jag med mig några pappersnäsdukar som jag kunde torka av sadeln med. Ta med handduk.

- Idag när jag cyklar så ser jag en fluga komma flygandes rakt emot mig, jag hinner inte tänka och den kraschar rakt in i mitt vänstra öga. Skaffa bättre reflexer så jag hinner väja.

Vad ska hända härnäst undrar jag!


Skjorta Kappahl, linne H&M, shorts BikBok, skärp Gina Tricot, skor Skopunkten.


//mli

Kommentarer
Postat av: Matilda

APPLAUSE!!!!

2012-04-26 @ 20:17:56
Postat av: Emelie

Tack, tack så hemskt mycket ;)

2012-04-26 @ 21:08:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0