Till salu

Jag har lite skor till salu som jag inte använder.

Alla skor är i storlek 39!!



Svarta skor i skinnimitation från Ti Amo 150 kr, de har ett skavmärke på vänstra skon (därav det billiga priset)
Svarta skor med kilklack och snörning från Din sko, använda endast en gång, det står storlek 41 i men jag köpte till en sula så den passar storlek 39, 350 kr.


Vita Converse, använda ett fåtal gånger, 400 kr.
Klackskor från H&M, använt dem en gång tror jag, 200 kr.


Svarta stövlar i mockaimitation med spännen, använda en gång, 500 kr.
Bruna stövlar 400 kr, använda ett fåtal gånger.
Svarta stövlar i skinn från Friis & Company, användbara med kedja som man kan ta av och på samt att skaftet kan vikas ned, 1000 kr.


Maila mig om du har frågor på [email protected]


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0