Cocktailparty

I lördags tog jag tåget till Linköping och därifrån åkte Vickan och jag buss till Göteborg. Fia mötte upp oss i Nordstan när hon hade slutat jobba och vi åkte hem till hennes fräna lägenhet som hon delar med Sara och Jeanette. Efter lite thaimat gjorde vi oss i ordning för cocktailpartyt!


Spegel spegel...


Jag körde på mina blå skor igen ;) och ett svart fodral från Cheap monday.


Vickan är redo!


Fia, Emma och Linnea :)


<3


Vickan ska lämna över vår inflyttningspresent till tjejorna.


Sara och Fia blev glada över presenten, nu kan de blanda cocktails ;P


Fia med fränabrillor :)


Bob som bjöd på starka men goda shots :P


Fina flickor :)


Fina Vickan och jag :)


Fia och Jeanette delar ut shots!


Skååål.


Skål då!


Ljus under bordet :P


Vicky :)


:)





Så sattes Cottoneyed Joe på...


På G?


Fia och Linnea in da sofa.


Puss puss!


Fina Fia!



Flickor.


I mörker.


:)


Ulala :P


Tack brudar för en kul kväll!!! :D


//mli

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tack för en kul helg! Jätteroligt att ni kom även om tiden gick alldeles för fort! Kram kram

2011-09-25 @ 22:57:20
URL: http://www.sophiamorell.blogspot.com
Postat av: Emelie

Tack för vi fick komma!! :D Ja hoppas vi ses snart igen! Kram kram

2011-09-26 @ 20:55:49
Postat av: Vickan

Tack själva!!! Åh tiden gick ALLDELES för fort... kram till er

2011-09-27 @ 16:29:47
URL: http://vickizzen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vi får boka in en dejt snart igen ;D kraam

2011-09-27 @ 22:06:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0