7-16

Mina dagar brukar se ut såhär:
Klockan ringer ca 8.30 (8 om jag är duktig och tränar)
Jobb 10-18
Hem och träna om jag inte gjorde det på morgonen, fixa käk (om inte Ricky har fixat det) äta och sen hamnar jag oftas vid tv:n/datorn eller hittar på något annat skoj!
Idag fick jag jobba 7-16 så jag ställde klockan på 6.15 och gick upp med Ricky :)
De skulle fixa något med toan på jobbet så jag fick vara där och se till så de skötte sig ;P
Eftersom jag kom hem strax efter fyra passade vi på att spela lite golf! Det gick sådär men kul att spela vare. Sen svängde jag förbi Drömstället som hade vipkväll, fick med mig en plastmurgröna hem eftersom jag lyckats ta död på våra riktiga.


Såhär ser me&i klänningen ut som jag skrev om i detta inlägg.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0