Resume

Ojojoj sorry att jag varit lite frånvarande :O

Det har liksom blivit lite mycket. Igår var mamma, Hans, Lasse och Gittan här på idolmys. Vi åt tacogratäng och marängsviss, mums!

Var ju som sagt i Hultsfred och hälsade på Angelica och Therese i onsdags, fick känna på Angelicas fina mage och se hur de bor hon och Simon, hur fint som helst! Det var så skoj att ses så vi bestämde datum för nästa träff som blir lunch i Vimmerby den 9e nov, nice!

I torsdags var vi hos Lasse och Gittan på en bit mat. Så kom Rickys farbror Kjell förbi med massa älgkött, herregud jag har aldrig sett så mycket rått kött innan! Bara ligga sådär rosa och blodigt på diskbänken! Huu! Men gott äre ;)
När vi kom hem igen kom Camilla förbi på lite bus och mys :)

Idag har jag jobbat, det gick rätt snabbt eftersom det var mycket folk på stan. När jag höll på att stänga kom Ricky och Pär så sen när jag hade låst gick vi till bakfickan.


Byxor JC, svart tröja Cubus, svart stickad tröja Gina tricot, skor Hemma hos Emma.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0