Das helg

Helgen som var har varit bra. I fredags tog jag en lunch/fika med Camilla och Malle! Det var kul att ses en sväng och snacke lite skit :P Ska åka upp till Linköping om några veckor för lite mer girltime :) Senare på kvällen hade jag Jill och Camilla mys hos mig och såg på idol. Sen fick jag en sovkompis i form av Camilla vilket var himlans trevligt :P På lördagen tog jag och Jill en sväng på stan och sen tog jag en promenad hem till mamma för att umgås lite och äta mat. Senare på kvällen var det dags för inflyttningsfest i Storebro.


Jag och Vickan :)


I soffan.


Värdinnan och jag :)


Vickan och Camilla!


Fina Vickan.


Löv.


Haha.


Kärlek <3


Dans såklart!


Camilla och jag :P


Igen ;)


Värdparet :) Tack för en rolig fest!

Senare drog vi in till stan för att gå till Chaplin, där fortsatte vi dansa hela natten lång.
I söndags tog vi en ordentlig slappardag med Twilight-maraton. Sen kom min älskling hem som jag längtat efter hela långa helgen!


//mli

Kommentarer
Postat av: Vickan

Så kul vi hade ju :)) Kan inte du maila över lite blandade bilder till mej? [email protected]



Ser fram emot nästa gång vi ses! Puss o kram

2011-11-02 @ 14:36:45
URL: http://vickizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0