Emelies spa

Sådär då var min hemmagjorda manikyr/pedikyr gjord ;) Idag blev det rosa lack.
Innan jobbet idag var jag hos frissan med, gjorde slingor och klippte av ett en bit. Skönt att ha det fräscht igen!

Helgen var bra. I fredags var jag och Ricky hos Madde och Ted på grillkväll. Maria, Johanna, Martin och Pierre var där också och vi hade det himlans trevligt! På lördagen jobbade jag och sen la jag mig och solade en stund innan vi tittade på alla fina balmänniskor.


Vi tittade på Björnen.

Så spelade vi lite kubb och senare på kvällen var vi några stycken hos oss och sen gick vi vidare till Chaplin.


Kubb


Mitt lag (som vann två av två gånger)

På söndagen låg jag mest i solen och så kom Matilda och Ricken förbi och senare gjorde vi varma mackor och tittade på film. Vi hann med lite söndagsmiddag hos Lasse och Gittan med :)


Såhär ser det ut på vår fritidsgård ;P

Imorgon nalkas Thomas Sabo-dag hos oss på Guldsmeden!


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0