Pollenbollen

Är såå trött på all jäkla pollen nu! Dagliga nysattacker, snorig näsa, trötta ögon, sprucken läpp för att jag inte kan andas normalt när jag sover, svullen under ögonen..ska jag fortsätta? Fasen det räcker nu liksom.

Aja jag drar väl min helgresume. I fredags var jag, Ricky, Pär, Björn och Stina hos oss och såg på film. På lördagen var Ricky och jag duktiga här hemma. Vi rensade ur i källaren och bar ut grejer i garaget, sen städade vi hela lägenheten! Skönt. Camilla och jag satt ute i solen resten av dagen typ och senare grillade vi. På kvällen såg jag, Camilla, Ricky, Pär, Jill och Erik på melodifestivalen hos oss.







Idag har Jill och jag tagit en tripp ut till Pipetorp och Pelarne för det var Upptäckardan idag :) Först var vi hos älgarna i Virum, sen tittade vi på Birgitta Romares konst och till sist åt vi våfflor i Bullerbyn. Sen hade vi samlat ihop 6 stycken stämplar ;)



En kalv föddes igår! Så söt!

Ricky och jag har även hunnit med en middag hos mamma också och nu ska vi göra lite mer våfflor här hemma. Hihi!
Hoppas er helg har varit underbart bra!


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0