Gääsp

Idag försov jag mig nästan, vilket verkligen inte är ett vanligt beteende hos mig. Mitt alarm (Iphonen) ringde inte och det var bara ren tur att jag vaknade till runt halv 10. Det var likadant igår när vi skulle ses vid 10 poch repa, då råkade jag vakna en timme innan :S jag har nog en inbygd väckarklocka nånstans, hehe. Hoppas klockan ringer 8.15 imorn iaf!


De här fick följa med hem till mig när Felicia och jag beställde de ljusa tygkängorna från Skopunkten.


I fredags hade jag på mig svarta chinos från Lindex och en spetstop från JC.

Ibland kan jag känna att livet bara rullar på och att jag på något vis kör på aoutopiloten och slösar bort tiden. Det är sorgligt tycker jag. Tänk om man kunde ta tjänsteledigt och åka på en långresa jorden runt och få uppleva en massa roliga saker. Så fränt!

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0