(Sun)day

Så härligt fint väder vi har haft idag. Jag blir så glad av soool! Jill och jag tog en lång, skön promenad och på vägen hem köpte jag med frukost till Ricky och mig. Förut var vi på middag hos Lasse och Gittan annars har vi inte gjort många knop idag. Handlat lite på ICA och söndagshäng hos oss med solsidan och film såklart ;)

I fredags firade vi Matilda på hennes 25-årsdag med en tjejfest, av mig Malle och Jill fick hon en Pandoraberlock :) Det var en trevlig kväll och lite senare kom även grabbarna.



I lördags var det dags för bluesfest igen :) Jag startade dagen med musikalträning 10-15.30 ca. sen hoppade jag in i duschen för att göra mig i ordning för kvällen. Vi hade det mys hos grannarna innan vi åkte med Björn upp till Folkets park och där var vi och diggade tills det var dags att åka taxi hem. Skoj kväll må jag säga!

Bilder kommer i morgon kära vänner :)

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0