Inspiration

Har ni några bra tips på bloggar, hemsidor eller liknande som har fina bilder där man kan hämta en massa inspiration?

Jag har kikat på den här sidan tex.


Orangea naglar, feta ringar och skinnshorts.


Piffa upp kameran med ett fint band eller snöre. Varför inte ta bort ett från en väska?
By the way vill jag ha en systemkamera!! åh.

Den här.


Snyggt att matcha nude/ljus pastell med vitt och svart tycker jag.


Även snyggt att ha tight nertill och lite mer vidd upptill :)

Långa dagar hela veckan lång blir det för min del. Idag och igår musikalrep direkt efter jobbet alltså 10-20.30 dagar. Imorgon är det trendkväll i Mässhallarna på Ronja, hoppas ni kommer dit! Det blir modevisning, mingelmat och utställningar av flera butiker i stan. På torsdag har vi kvällsöppet 18-21 med ett mycket bra erbjudande - alla klockor 20% rabatt! Alltså blir det 12-21 dagar ons-tors för min del. På fredag ska jag på kurs i Västervik :)

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0