Öltält

Sa jag inte att ni skulle få en bildbomb från öltältshelgen?

Fredag
Efter att jag hade jobbat fixade jag mig i ordning innan vi gick till Pär för lite party och senare öltältet. Det var en kväll blandat med spel, bus, färgglada tånaglar, glädjetårar, skratt och dryck(!)



Lördag
Som vanligt hade vi några söta nattgäster hos oss, så vi samlade ihop oss och gick till bakfickan för lite frukost. Sen blev det att gå upp till Idrottshallen för att se på Björn och de andra grabbarna som tävlade i fitness5. Vi mådde konstigt nog alla lite dåligt så en liten vilostund satt fint innan det var dags att komma på partyhumör igen ;) Kvällen spenderades hos våra kära grannar Jill och Erik, Erik hade fyllt år så han fick en present av oss. Det var trevligt att träffa Malles Simon :) och jag tror att alla hade en himla trevlig kväll också!

Tack alla underbara vänner för en kanonhelg! <3





Just nu saknar jag min Älsko som är i Jönköping.
Tur han kommer hem imorn ;)


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0