Viskande öga

Ni kanske undrar hur det gick med min promenad sen? Jo jag gav mig ut iaf ;)
I både lördags och söndags blev det till och med springtur i stället. Duktigt va? Jag trodde jag skulle börja tjuta när jag var ute och sprang igår. Min spotify bara la av så jag fick springa UTAN musik - total disaster! Jag hade använt upp all data jag får använda i månaden. Nu har jag lagt till 100kr i månaden så en sån sak inte kan hända igen. Bra va?

Men idag blev klockan för mycket för en promenix eller springtur, vi var och handlade och gjorde mat så klockan sprang iväg :(

I fredags firade vi Björn som tog studenten, tänk så härligt att ta studenten! Vi fick god mat och hade det trevligt :)


På lördagen jobbade jag, det var mycket folk så tiden gick fort. Sen blev det en lugn eftermiddag och kvällen spenderades med härliga gänget <3

I söndags solade jag mig svettig i vår trädgård och sen åkte jag Ricky och Danne till Borstingen där vi var helt ensamma. Men det var lite kallt så vi åkte hemåt och gjorde lite käk ist. Senare blev det en fika hos mamma som hade gjort en supergod rabarber och jordgubbspaj. Så avslutade vi helgen med filmmys hos oss.





//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0