Ledighet

Hur skönt har vi haft det? Mycket!
Tagit tillvara på det fina vädret har vi gjort och legat vid en sjö hela dagarna. Supernice!

Onsdagspub för att fira Jills examen :)



I torsdags tog jag och mamma en tur till Blankaholm för att mysa bara hon och jag. Vi fikade, pratade och hade det trevligt hela dagen.



På fredagen var det jobb hela dagen och sen fick jag äntligen hem min älskling igen ;)

I lördags fyllde Ricky 24 år! Jag dukade fram frukost till honom och så fick han sin present; ett Thomas Sabo halsband :) Sen åkte vi till Gittan och Lasse för att hjälpa till att måla på huset :P Blir himlans fint måste jag säga! Mamma, Hans och Jocke kom förbi på lite födelsedagsfika mitt på dagen också och senare på kvällen firade vi Ricky på Stadshotellet.



I söndags låg vi ett gäng och stekte ute vid Gissen i Storebro hela dagen, gött gött! Så grillade vi hamburgare och spelade kubb på kvällen :)



I måndags blev det en favorit i repris med sol och bad igen :)

Idag har det varit jobb i bastu igen. Puh! Tog en promenad och sen åkte jag Ricky Pär och Björn ut till Borstingen för ett kvällsdopp.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0