Festival

Sorry att jag har varit lite frånvarande här, men jag har faktiskt semester ;)

I onsdags när vi kom hem från Turkiet skulle våra kära vänner överraska oss med grillmys men vi kom hem lite tidigare än planerat (så typiskt) men det var gulligt av dem iaf <3 Vi åt och drack och senare blev det utgång.

Så var vi på Hultsfredsfestivalen också, såg bland annat Maskinen, Hoffmaestro, Raised fist, 2manydjs. Vi sov hemma hos Jimmy i Hultsfred så det var smidigt och framförallt skönt att slippa bo i tält. Vi hade galet skoj!



Idag har varit en slapp/fixar-dag, jag har tvättat, tittat på film, lagat mat, solat (solarium, vad annars?), gått en promenad och städat lite. Min sista vecka på semestern börjar i morgon, hoppas den går i slowmotion.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0