Mot solen

Hit drar vi på onsdag!





Antalya i Turkiet blev det. Ska bli nice!

Idag blev det en sväng på stan och fika med Matilda och Camilla. Jag fixade lite grejer inför resan och shoppade ett par jeans och en liten fin väska.

I fredags tog jag och Malle en långpromenad och senare åt jag, Ricky, Madde och Ted mat på Stadshotellet.



På kvällen blev det en spontanfest hos Matilda och Ricken ;P Skoj skoj! På lördagen hade jag och Madde en liten spelning på ett bröllop i Södra Vi :) Vi spelade Kärleken förde oss samman, Time´s a wastin´, och I am sailing. Det var väldigt nervöst innan men det gick bra och vi fick jättebra respons så det var himla roligt! Efteråt hade Madde, Ted, Ricky och jag filmmys med räkmackor och vin ;)



Igår firade vi Frida, min kusin, och hennes mamma Marina på deras födelsedagar. Sen blev det utförsäljning av Partylitegrejer hos Kattis, jag fyndade lite ljus och "ekelöfen" ;)



Lite kul att ha eftersom Ricky heter Ekelöf i efternamn :P det va kul att träffa Vickan också :) kolla in hennes blogg här förresten. Sen slog vi några bollar på ranchen med Matilda och Ricken.



På kvällen blev det film hos dom och vi tittade lite på Metallica innan vi åkte hemåt. Hade varit grymt att vara där på plats tror jag.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0