110126

Ska jag berätta en hemlighet för er? Jo jag har faktist varit långt före med många modetrender.
Se här:


1. Helfärgat.
Vi börjar med en suddig bild på mig i limegrönt från topp till tå.


Vitt på catwalken.


Nyanser av nude.


Suddbild nummer 2:
Randigt.


En randig Lindsay Lohan.


3. Axeldetaljer.
Mer randigt men här med en axeldetalj i form av en liten volang.


Tröja från H&M.


4. Cykelbyxor.
I finfina rosametallic cykelbyxor.


Mest svart men ändå.


5. Body.
Rosa body dårå.


Här i vitt.


Och blommigt.


6. Strumpor i skor.
När jag slutade 3an satte jag "strumpor i skor" trenden.


Tada!

Det ni.


//mli

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hihi så rolig du är gumman :)

2011-01-26 @ 22:22:28
URL: http://vickizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0