110120

Igår den 19 januari fyllde jag 24 år. Dagen spenderades på kurs i Västervik, hur man blir en framgångsrik handlare hette den. Hur bra som helst och väldigt intressant var det. Per Thorell från Palio var föreläsare och jag lärde mig mycket bra tips man kan använda sig av. Så lärde jag mig att man ska använda pulver i diskmaskinen ist för tabletter och att man bara ska tvätta i kulör-tvättmedel aldrig vit-tvättmedel!

Varför har ingen sagt det här förut till mig?

När jag kom hem fick jag det här fina Pandora armbandet av Ricky:



Så fiint!

Sen bjöd han med mig till Brygghuset på en mysig middag :)


Älsko.



Jag drack Lindemans goda Äppelöl.

Idag efter jobbet drog Madde och jag till Simhallen för att simma, bada bastu och ha det gött :)
Får bli fler gånger.

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0